vrijdag 8 februari 2013

Notd: Pink stripe

Vandaag weer een notd voor jullie, ik heb deze op dezelfde manier gedaan als een vorige notd Tutorial Striped Velvet.



 
 

Ik heb als basis een basecoat van Catrice gebruikt, deze roze kleur lak is van de Rituals nr. 001 Smart Rose. Deze dekt met 1 laagje. Toen heb ik witte striping tape aangebracht als de roze lak goed droog is. Als de striping tape er op zit heb ik de licht roze erover heen gelakt, dit is een lakje van OPI N16 Pink Friday. Toen het striping tape eraf gehaald en topcoat overheen aangebracht. Ik gebruik de topcoat van Magnetic.

Tip: Lak de licht roze per nagel en trek dan het striping tape eraf, anders is de licht roze lak te droog en wordt het niet mooi als je het striping tape eraf trekt.


Wat vinden jullie?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails