maandag 18 februari 2013

LOOkX kwast en lipgloss

LOOkX komt met 2 nieuwe collectie's uit, 1 collectie met kwasten en 1 met de nieuwste zomercollectie producten.



Ik laat jullie vandaag de blender kwast en een lipgloss zien.

Blender kwast:
Dit is een blender kwast voor je ogen, hiermee kan je verschillende kleuren oogschaduw met elkaar 'blenden' oftewel een mooie overloop tussen de kleuren maken.




Het uiterlijk is leuk, een stevig wit handvat met zilver en de kwast heeft bruine haren. De haren zijn zacht maar toch stevig.

Maar werkt de kwast goed? Ja de kwast werkt goed maar ik vind het meer een crease kwast, ook aan de vorm van de kwast zie je dat het een crease kwast is en daar werkt deze prima voor, je kan de oogschaduw goed aanbrengen in je crease en de kleur blenden ook wel redelijk in je crease maar ik blend het nog even na met een andere blending kwast.

Deze ooglook heb ik er mee gemaakt:
 

De donker paarse kleur in mijn crease heb ik er mee aangebracht.

Conclusie:
Het is een prima crease kwast en werkt goed, het formaat is goed, past precies in je crease. Er vallen in het begin wat haren uit maar dat is normaal bij een nieuwe kwast.
Top dus voor in je crease diepte te creëren .

Deze kwast kost € 18,95
Lipgloss nr. 42:
 
Deze lipgloss hoort bij de zomercollectie van het merk LOOkX.


De lipgloss plakt wel en geeft niet heel veel kleur af op mijn lippen, wat ik niet heel erg vind.
Ik heb de lipgloss 's ochtends om 9 uur opgedaan en rond 12 uur 's middags was het eraf, tussen door heb ik ook gegeten en gedronken, dus blijft wel redelijk zitten.

De applicator smeert fijn uit en beweegt ook mee, is vrij soepel.

Swatches:

 
Het is een paars/rozige kleur, erg mooi voor de zomer!

Deze lipgloss kost €17,95

 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails