woensdag 27 februari 2013

Fashionable door de regen

Iedereen wil vast wel fashionable door de regen gaan en natuurlijk nietje mooiste schoenen verpesten.
Tegenwoordig bestaan er hele hippe en vooral fashionable kaplaarzen waarmee je hip door de regen kan lopen.
Vandaag laat ik jullie mijn kaplaarzen zien:

De webshop Fashionbootz verkoopt leuke trendy dames kaplaarzen.
Deze heb ik:  FaBulOuS Be Modern regenlaarzen met een mooie zwarte crocoprint van Chuva

Het zijn zwarte glimmende laarzen met een leuke crocoprint met een gesp.


Ik heb maat 41 besteld en deze zijn gelukkig goed en ze zitten ook nog eens lekker en dat is natuurlijk erg belangrijk. Aan de onderkant hebben ze veel profiel wat handig is tegen uitglijden.

Ik ben er blij mee!

Ze kosten € 37,95 en zijn verkrijgbaar bij www.fashionbootz.nl

P.s. op hun facebook pagina verloten ze bij elke 100 likes een paar laarzen klik hier


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails