woensdag 13 februari 2013

Essence Vintage District

Deze maand ligt er een hele toffe collectie in de Essence schappen vind ik zelf, namelijk de Vintage District collectie. Deze collectie bevat een hele mooie blush en oogschaduwen, ik kocht er een aantal producten van, kijk mee!

 
Ik kocht een nailart setje nr. 02 Designer For a Day deze kost €2,59 , deze was er ook nog in een andere variant. Ik kocht maar 1 nagellakjes van de 4 en dat is nr. 03 Antique Pink, deze kost € 1,89. Dan 2 oogschaduwen een blauwe 02 Shopping @ Portobello Road en een grijze 03 Get Arty deze kosten €1,99 p/st.
En dan het hoogtepunt van deze collectie vind ik zelf de mooie blush in 01 It's Popul-art deze kost €3,39.
 
 Essence Vintage District Blush in 01 It's Popul-art :
 
 
Sorry voor de vele foto's maar de blush is zo mooi! Ik wist al dat het gouden een overspray is, dat is wel jammer maar ik swatche de blush en het viel wel mee, niet veel goud ging er vanaf.
 
 
 
Swatches:
Allesn het goude - alleen het roze - samen
 
Wauw wat een pigment van het gouden! de roze valt wel erg tegen maar als je met je kwast er door gaat krijg je beide kleuren dus dan is het prima.
 
Deze kost €3,39
 
Essence Vintage District Oogschaduw:
 
Er zitten 3 oogschaduwen in deze collectie ik kocht er 2 van want de andere (geel achtig) sprak me niet echt aan.
 
 
Ze bevatten allemaal verf spatjes, erg leuk!
 
 
Swatches:
Bij de blauwe kwam er moeilijk kleur vanaf, dit zijn 2 veegjes, bij de grijze kreeg je meteen een goede kleur en van deze is het pigment prima.
 
Zo zagen de oogschaduwen eruit na het swatchen:
Een beetje een mess , wel jammer...
 
Deze kosten € 1,99 p/st.
 
Van het nagellakje en de nailart glitters komen nog een apart artikel.
 
Hebben jullie deze collectie al gespot?
Deze producten zijn in de maand februari en maart te koop bij de Kruidvat.
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails