zaterdag 23 februari 2013

Essence en Catrice BB Creams

Essence en Catrice kwamen beide met een BB cream uit met hun assortiment vernieuwing.
Ik kocht beide in de lichste kleur en vandaag vertel ik jullie wat ik er van vind.





Het uiterlijk:
Het uiterlijk van Catrice vind ik mooier, chiquer in een doosje. Er zit beide 30ML in en hebben een houdbaarheidsdatum van 12 maanden na opening.


Beide bevatten SPF30

Swatches:
Essence - Catrice

Oh My God was mijn eerste reactie toen ik de kleur van Essence zag, zo oranje en donker! Dat is dus echt een miskoop geweest, jammer zeg! Normaal is de kleur van Essence nr. 01 goed maar deze keer niet....

De kleur van Catrice is prima en heb deze ook al een aantal keren opgehad en ik vind deze prima. Oneffenheden worden minder zichtbaar en je gezicht blijft neutraal van kleur, je ziet niet duidelijk dat je foundation draagt.
Gelukkig krijg ik ook geen velletjes ervan, want dat heb ik best snel op mijn gezicht.
Helaas kreeg ik het niet goed op de foto als ik het draag op mijn gezicht.

Conclusie:
Jammer van de kleur van Essence maar die van Catrice is gelukkig wel prima maar ik merk niks speciaals/anders aan deze BB cream dan met een foundation dus voor €5,99 voor een tube van 30ML vind ik het best duur.

Die van Essence kost €3,99.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails