donderdag 21 februari 2013

Essence 3D Oogschaduw

De Essence 3D oogschaduwen spraken mij erg aan nadat ik ze in het persbericht zag en ik had er eerst maar 1 gekocht en die beviel zo goed dat ik er nog meer gekocht heb.
In dit artikel swatch ik ze voor jullie.



01 Irresistible Green dream:

Een mooie groene duo, een lichtere en een donkere groen, beide met shimmers.

Swatch:
Het pigment is goed, de lichtere is wat minder maar dat is prima, deze hoeft van mij niet zo op te vallen.
02 Irresistible Purr-ple:

Paars!, een donkere paars en een lichtere paars, beide ook met erg mooie shimmers.

Swatches:
Het pigment is redelijk goed, je kan hier mooi mee combineren.

07 Irresistible Smokey eye:
Smokey eyes! super leuk duo, een grijze en een donker grijze die neigt naar zwart, beide weer met mooie shimmers.

Swatches:
Dit pigment is goed van beide.

09 Irresistible Chcolates:
Dit is een mooie bruine variant,

 De kleuren zijn echt prachtig, een mooide lichtere bruine en een donkere bruine, beide bevatten erg veel shimmer/glitter.


Swatch:



 Conclusie:
Het zijn erg leuke duo's, ze zijn mooi te combineren, de lichtere kleur op je ooglid en de donkere in je crease. Wel jammer dat het pigment verschillend is per kleur.

Er komen nog ooglooks online van de kleuren.

De 3D oogschaduwen kosten €2,89 p/st.

Hebben jullie al wat kleurtjes aangeschaft?





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails