woensdag 6 februari 2013

Dove Pampering Bodylotion

Met het koude weer van laatst heb ik (en net zoals vele andere) een droge huid, het is erg fijn als je je huid dan in deze tijden goed kan verzorgen met een lekkere bodylotion.
Dove komt met de 'Purely Pampering bodylotions' Er zijn 3 verschillende geur varianten.
 


Amandelmelk & Hibiscus:
De voedende crème met amandelmelk in combinatie met de geur van hibiscus is een ware betovering voor je zintuigen. Amandelmelk beschermt en verzorgt je huid, terwijl de geur van hibiscus een heerlijk rustgevend gevoel geeft.
 
Kokosmelk & Jasmijnblaadjes:
Kokosmelk is een van de best bewaarde beautygeheimen. De unieke natuurlijjke ingrediënten maken de huid zacht en hebben een kalmerende werking. De fijne geur van jasmijnblaadjes geeft je een ontspannen en verwennend gevoel.
 
Sheaboter & Vanille:
Sheaboter is een natuurlijk vet,onttrokken aan de noten van de sheaboom. Sheaboter staat bekend om haar verzachtende en herstellende eigenschappen en bevat essentiële vitamines die zorgen voor een zichtbaar mooie, gladde en zachte huid. Door de warme geur van vanille voel je je weer helemaal in balans.
 
Ik heb de geur Amandelmelk en Hibiscus mogen testen, deze leek mij erg lekker en ook een voedende creme sprak mij aan.
 
Het uiterlijk is echt typisch Dove, wit met het Dove logo met een leuk plaatje erop. Simpel maar erg leuk.

 
De geur is echt heel erg lekker, fris/fruitig en je ruikt ietwat de amandel er door heen maar meer het fris/fruitige.
De geur blijft ook lang zitten, dus je kan er nog lang van genieten;).
 
De creme zelf is wit en smeert goed uit, creme is normaal van substantie, niet dik ofzo.
 
De creme wordt snel in mijn huid opgenomen en daarna is het lekker zacht, vooral voor mijn benen vind ik deze creme erg lekker want heb best wel droge benen en van deze creme worden ze lekker zacht en niet meer droog.

 
De nieuwe Dove Purely pampering bodylotions kosten €7,11 p/st. en zijn verkrijgbaar bij de drogist.
 


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails