donderdag 28 februari 2013

Cupcake test met Dove creme Mousse

Dove introduceert Dove Crème Mousse: een zachte douchelijn met een rijke, romige structuur. Zo romig dat het zelfs op slagroom lijkt! Om het verschil te laten zien tussen Dove Crème Mousse en reguliere douchecrèmes (die overwegend vloeibaar van aard zijn), daagde Dove vrouwen uit om de Cupcake test te doen… Nieuwsgierig geworden? Lees dan gauw verder!

Ik heb ook de cupcake test gedaan met 1 van de nieuwe creme mousse en met 1 andere variant (Kneipp). Ik had geen echte cupcakes dus heb ik een cupje gepakt en daar een kartonnetje in gedaan.
Het resultaat:
 
Oké het toefje is niet mooi geworden, ik weet het, maar het lukte me niet echt helaas maar met die van Kneipp lukte het al helemaal niet zoals je ziet, dat is gewoon vloeibaar.
De crème mousse van dove is heel stevig en dik, het zakte wel na een tijdje in maar dat maakt niet echt uit.

P.s. het is niet om op te eten;)

De Dove Crème Mousse lijn bestaat uit twee douchecrèmes; Dove Crème Mousse
douchecrème Deeply Nourishing en Hypoallergene douchecrème Pure en Sensitive.

 


De crème mousse is natuurlijk niet alleen voor cupcake te versieren maar voor onder de douche. Daar heb ik ze natuurlijk ook getest.
Beide geuren ruiken erg lekker en zijn fijn in gebruik. Ze schuimen goed onder de douche en voelen lekker aan op mijn huid. De substantie vind ik echt fijn om mee te douchen.

Ze kosten € 3,55 (200ml) / € 5,79 (400ml) en zijn verkrijgbaar bij supermarkten en drogisterijen.






Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails