zaterdag 9 februari 2013

Action Shoplog

Laatst was ik naar de Action geweest en heb wat knustel spulletjes gekocht:


Je eigen vilten opbergdoos maken, deze hadden ze in 2 soorten:
Ik heb de rechtse al gemaakt maar wat was dat moeilijk! er zit helemaal geen goede beschrijving bij dus met de andere ga ik het anders doen.
Deze setjes kosten rond de €3,- p/st.

2 setjes op een dier van vilt te maken, oké erg kinderachtig maar ach, het was leuk om even te doen.
Ik heb beide al gemaakt.

Deze setjes kosten volgens mij €0,99 p/st.

En dan nog een haak setje:
Ik heb het setje gekozen om 3 cupcakes te haken, alleen jammer is dat het niet rond/dik is zeg maak het is een plat figuurtje en dat moet je op vilt naaien.
Deze kosten iets van €1 á 2

De exacte prijzen weet ik helaas niet meer.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails