dinsdag 15 januari 2013

Swatches: Lugisi oogschaduw

Deze 2 oogschaduwen zagen jullie al voorbij komen in de Beverwijkse shoplog en vandaag swatch ik ze voor jullie.

Het is het merk Lugisi, nooit van het merk gehoord eigenlijk, maar de oogschuwen zelf zien er leuk uit.
Beide zijn baked ogoschaduwen.
Het is beide nr. 01
 
Lugisi Baked Powder Eyeshadow nr. 01:
Dit is een gouden kleur met beige erin met veel shimmers.
 
Love Lugisi trio oogschaduw nr. 01:
Hierin zitten 3 kleuren, een rood/bruine, grijze en een gouden kleur ook bevatten deze shimmer.
 
Swatches:
De 1e is de mono oogschaduw en dat de trio oogschaduw.
 
Zoals je ziet is het pigment goed, dat had ik niet verwacht eigenlijk voor die €1,- p/st.
 
Ooglook:
 
 
Ik heb met het trio oogschaduw doosje met de bruine kleur en de grijze kleur een ooglook gemaakt.
 
De kleuren brengen fijn aan en blenden ook goed. Deze ooglook droeg ik ook met oudjaar en dan met een zwarte eyeliner erbij maar de hele avond bleef de oogschaduw goed zitten op z'n plek.
 
Ik ben tevreden over deze oogschaduwen, als ik er weer eens ben ga ik nog even kijken of ze nog een andere leuke kleur hebben.
 
Deze oogschaduwen kosten €1,- p/st. en zijn verkrijgbaar in het euro winkeltje in hal 30 op de Beverwijkse Bazaar.
 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails