donderdag 24 januari 2013

Swatch - Catrice Big City Life 03 en Essence effect topper 13

Deze 2 nagellakjes zagen jullie al voorbij komen in mijn Duitsland Shoplog van laatst en vandaag swatch ik ze voor jullie.
 

Catrice Big City Life 03 Shanghai:

Dit nagellakje hoorde bij de Big City Life collectie en deze was alleen nog over dus deze kocht ik.
Het is nr. 03 Shanghai.
Een gouden parelmoer kleur met shimmer.
 
 
Zoals we gewend zijn van Catrice hebben ze een breed kwastje:

Swatch:

 
 
Deze dekt met 2 laagjes, soms is het wat streperig maar dat maakt niet zo veel uit.
Het brede kwastje lakt fijn en het lakje droogt ook snel.
 
Deze kost €2,45 en is helaas niet meer verkrijgbaar in Duitsland.

Essence nail art special effect topper 13 Mrs and Mr Glitter:

Het andere mooie lakje wat ik kocht in Duitsland is van Essence, een special effect topper nr. 13.
 
 
Dit blanke lakje bevat groene, blauwe en zwarte hexagons, erg leuk!
 
Het heeft een normaal formaat kwastje:
 

Swatch:

 
 
Als basis heb ik een blauw kleurtje van P2 uit de Snow Kissed collectie gebruikt.
 
Het lakte een beetje onhandig, want als je gewoon lakt krijg je haast geen glitters dus je moet een beetje deppen.
Maar het geeft wel een heel leuk effect!
 
Deze kost €1,75
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails