vrijdag 18 januari 2013

Shoplog Duitsland

Vorige week maandag was ik naar Duitsland geweest om te shoppen. Wij gaan altijd naar de plaats 'Kleve' omdat dat redelijk dichtbij is (uurtje).

In dit artikel laat ik mijn shoplog zien.


Ik had eigenlijk gehoopt dat ze Essence Vintage District collectie er was maar helaas deze was er niet, de breaking dawn collectie lag er zelfs nog van Essence.
Wel lag de nieuwe Catrice Siberian Call alleen deze vond ik niet zo leuk, heb 1 oogschaduw gekocht daarvan.

Dit heb ik gekocht:
 
- Catrice Siberian Call Baked Oogschaduw nr. 04 Rest In The Forest €3,75
- P2 Perfect Face Makeup fixing Spray €3,95
- P2 Nail Color Stop € 2,95
(dit heeft een dun kwastje en als je je nagls gaat lakken om lijn je hiermee je nagels en dan lak je ze en dan trek je het spulletje eraf van P2 en dan heb je een mooie lijn bij je nagelriemen.) Ben benieuwd of het werkt!
- P2 Snow Kissed Ice en Glam EyeShadow palette. 020 Snow Clouds €4,75
- P2 Snow Kissed Nagellak 020 Wintry Blue €2,25
- Catrice Big City Life Nagellak 03 Shanghai €2,45
- Essence Special effect topper 13 Mrs and Mr Glitter €1,75
 
Zo dat was alles, er komen nog van de meeste dingen swatches en reviews van.
 

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails