zondag 20 januari 2013

P2 Snow Kissed Oogschaduw palette en Nagellak

Deze 2 producten zagen jullie al voorbij komen in mijn Duitsland Shoplog van laatst en vandaag swatch ik ze voor jullie.
 
Beide producten komen uit de P2 Snow Kissed collectie en is in Januari en Februari verkrijgbaar in alle DM winkels in Duitsland.

P2 Snow Kissed Ice en Glam EyeShadow Palette 020 Snow Clouds:

Deze is er in 3 kleuren combinatie's maar deze sprak mij het meeste aan.
De kleuren:
Alleen in het echt zien ze er anders uit dan op de foto.
 
Het doosje ziet er leuk uit en er zit ook nog een applicator bij.
 
 

Swatch:

Zoals je ziet is het pigment prima, de kleuren zijn ook goed te combineren.
 
P2 Snow Kissed Ice en Glam EyeShadow palette. 020 Snow Clouds kost €4,75
 

 P2 Snow Kissed Nagellak 020 Wintry Blue

In de Snow Kissed collectie van P2 zit er ook nagellak. Ik kocht 1 kleurtje ervan.
 
 
Deze nagellak was er in totaal in 4 kleuren:
 
 
 
Het flesje heeft een hele leuke vorm, soort van diamant vorm. Erg bijzonder, heb ik nooit eerder nog gezien.
Het kwastje is van normaal formaat.
 

 Swatch:

 
 
Deze dekt met 2 laagjes. Lakt best fijn maar vind persoonlijk een breed kwastje fijner.
Ook droog deze best snel.
 
 P2 Snow Kissed Nagellak 020 Wintry Blue kost €2,25
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails