dinsdag 8 januari 2013

Odorex deodorant en Extra Dry Lotion

Een tijdje geleden kreeg ik een leuk pakketje binnen van het merk Odorex met hierin een deodorant spray en een extra dray lotion.
Ik heb deze 2 producten goed getest en vandaag review ik ze voor jullie.
 

Als blogger zijnde kon ik een test doen en hieruit kwamen deze 2 producten die het beste bij mij zouden passen. Ik heb de producten afzonderlijk van elkaar maar ook samen geprobeerd. In dit artikel vertel ik jullie mijn bevindingen.
Ik zweet namelijk best veel helaas en ik schaam me er ook gewoon voor dus ik zou graag iets willen wat wel echt zou helpen.

Odorex Natuurlijk Fris Deodorant Spray:
Aller eerste de spray, het uiterlijk er van is leuk. Lekker simpel met blauwe en groene accenten.
De geur kende ik al want mijn moeder heeft deze deodorant ook maar dan in roller variant, de geur is lekker fris en blijft ook goed 'hangen'.
Maar nu het belangrijkste doet 'ie wat 'ie belooft?
Deze deodorant werkt wel wat beter dan een andere die ik normaal gebruik maar ik zweet als nog, mijn oksels blijven niet lang droog en helaas na een tijdje ook gewoon zweetplekken in mijn shirt.
Jammer!

De Odorex Natuurlijk Fris Deodorant Spray kost €2,35

 
Odorex Extra Dry lotion:

Deze lotion moet je 2 á 3 keer per week 's avonds voordat je gaat slapen deppend aanbrengen en dan even laten drogen. 'S ochtends hoef je dan geen deodorant te gebruiken dit heb ik ook niet gedaan en sommige dagen wel om te kijken wat beter helpt.
De lotion zelf prikt niet en droogt vrij snel, het heeft geen geurtje.
De werking werkt voor mij helaas ook niet, als ik 's ochtends geen andere deodorant gebruik ruik ik mezelf na een paar uur alweer en blijven mij oksels niet droog.
Met de deodorant merk ik persoonlijk geen verschil. Ik ruik mezelf dan niet maar zweet nog steeds.


Odorex Extra Dry lotion kost €4,09

Welke deodorant vinden jullie fijn?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails