vrijdag 4 januari 2013

Dove wintercare producten

Dove komt deze winter weer uit met een winter care lijn (net zoals vorig jaar.).
De lijn bestaat uit een body lotion, body creme en een douche creme.



Het uiterlijk is erg leuk, de standaard Dove verpakkingen met roze gecombineerd.
Je ziet ook meteen dat het voor de winter is aan de sneeuwvlokjes.

Body lotion:
De body lotion smeert goed uit en maakt mijn huid lekker zacht maar voor mijn droge huid heb ik toch liever een creme aangezien die wat voedender is.
De geur is echt winters en blijft goed hangen.


Body creme:
De body creme is mijn favoriet, deze is lekker dik en smeert goed uit. Het maakt mijn huid super zacht en voed mijn huid goed. Mijn huid blijft een aantal dagen zacht en de geur blijft ook goed hangen.




Douche creme:
De douche creme is gewoon een douche creme wat goed schuimt en lekker ruikt maar verder merk ik niks anders eraan eigenlijk....


De Amber geur vind ik erg lekker en echt winters.

body lotion - body creme - douche creme


Ze hebben ook een leuke gift set verkrijgbaar met deze 3 producten en Dove-winter sokken voor maar €9,99.

De producten zijn verkrijgbaar bij de drogist.

Dove Winter Care
Douchecrème

Adviesprijs 250 ml: € 3,49
Dove Winter Care
Bodylotion

Adviesprijs 250 ml: € 6,99
Dove Winter Care
Bodycrème

Adviesprijs 150 ml: € 2,29


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails