donderdag 31 januari 2013

2Blicious geworden+review

Afgelopen week kreeg ik een mailtje van 2B met de vraag of ik 2Blicious wilde worden, dat leek mij erg leuk dus heb snel terug gemaild dat ik heel graag 2Blicious wilden worden.
2Blicious is vergelijkbaar met een ambassadrice.


Afgelopen week kreeg ik ook de eerste producten binnen van 2B. Vandaag review ik er een aantal.


2B Shade mono oogschaduw 05 Aubergine:
Dit is een mono oogschaduw uit de 'shade' serie.
Het is kleur nr. 05 en het is een aubergine kleur.
Het uiterlijk van de oogschaduw is simpel, een doorzichtig doosje met zilver en met witte opdruk.
Er zit ook nog een sponsapplicator bij.

 

Swatch:

De oogschaduw is vrij zacht en bevat erg veel pigment. De kleur is makkelijk te blenden en heeft geen fall out.

Deze oogschaduw is in totaal 6 kleuren verkrijgbaar en kost € 4,49 p/st.

2B Blush nr. 04:

Het uiterlijk is ook simpel, een doorzichtig doosje met witte opdruk en de achterkant is bruin.


De kleuren van de blush is in het echt meer peachy dan op de foto's.

Swatch:
De blush bevat goed pigment en als je het op je wanger gebruikt moet je goed opletten met een lichte huid want de kleur is erg goed gepigmenteerd.

Deze blush is er in totaal in 6 kleuren verkrijgbaar en kost €4,95 p/st.


2B Terra Mosaique:

Dit is een bronzer met 3 verschillende kleuren bruin tinten

 

Swatch:

Deze terra mosaique bronzer kost €7,95

Al deze producten zijn te koop op www.makeuptouch.eu (als je besteld krijg je 1 product cadeau)!

Er komt nog een artikel online binnenkort met de andere producten + een look met de producten.



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails