zaterdag 1 december 2012

Trind Caring Colors 186 en 187

Trind introduceert voor deze winter een drietal nieuwe kleuren: CC185 ‘Icy Silver’ , CC186 ‘Sparkly Pink’, en CC187 ‘Classy Gold’. Deze Special Edition Caring Colors worden uitsluitend als set in een gelimiteerde oplage verkocht en verschijnen naast de reeds bestaande Caring Colors. Voor deze collectie heeft Trind gekozen voor een feestelijk, uitdagend en eigentijds kleurenpalet.
 
Vandaag swatch ik 2 kleuren voor jullie, 186 en 187.

 
Het uiterlijk is zoals we gewend zijn van trind, simpel met een mooie doorzichtige dop.
 
Het zijn 2 hele mooie kleuren. 186 noemt trind Sparkly Pink maar ik vind het meer antraciet/grijs en 187 is een mooie gouden kleur met shimmer.
 

 
Swatches:
Eerst even swatches op het nagellakwiel zodat je beide kleuren naast elkaar kan zien. Hier op de foto zie je al de mooie shimmers erin. Erg mooi!
 
CC186:
 
 
 
186 is een mooie antraciet/grijze kleur met shimmer, erg mooi voor de feestdagen. Deze dekt met 2 laagjes.
 
CC187:
 
 
187 is ook erg mooi. Het is een gouden kleur met shimmer. Ook deze dekt met 2 laagjes.
 
Trind nagellakjes lakken en drogen fijn. Ze hebben een normaal formaat kwastje.
 
(Sorry voor de korte nageltjes maar dit is mijn rechter hand en die heb ik altijd korter dan mijn linkerhand waar ik normaal altijd op swatch maar daar had ik nu een mooie nailart dus vond ik het zonde om eraf te halen.)
 
De Trind Special Edition Caring Color set verschijnt naast de huidige 24 reguliere Caring Colors en zijn al te koop. De consumentenverkoopprijs voor deze set bestaande uit 3 flesjes van elk 9 ml bedraagt € 22,95.
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails