woensdag 5 december 2012

Pupa Nailart Mania Bubbles

Jullie zagen al eerder het persbericht op mijn blog verschijnen *klik* over de nieuwste Pupa Nailart Mania Bubbles.
Vandaag laat ik jullie nr. 006 white zien.

Het uiterlijk van het doosje is erg leuk, jet ziet meteen al goed welke kleur het is.

Er zit ook reliëf op de nagel:
 Op de achterkant staat de gebruiksaanwijzing:

De nagellakjes zitten samen in een plastic houdertje, deze kan je ook tevens gebruiken als ondergrond als je de beads over je nagel gaat strooien, want je kan het ook makkelijk weer terug gieten dan.


In mijn setje zit een witte nagellak een beads in zilveren kleur.



Swatches:
Ik heb de beads alleen aangebracht op mijn ring vinger.






Het aanbrengen ging erg makkelijk, je lakt je nagels eerst 1 laagje en dan per nagel het 2e laagje en dan meteen de beads erover heen strooien.
Goed aandrukken en klaar ben je !
Ik heb er topcoat deppend overheen aangebracht zodat het beter blijft zitten.

Ik vind het erg leuk en vooral de Multi color versie is erg mooi.

De setjes kosten €12,95 per set.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails