dinsdag 4 december 2012

Palmers Lipbalm Dark Chocolate en Cherry

Palmer's is een merk waarmee ik nog niet eerder bekend was tot nu toe.
Palmer's is een Amerikaans merk wat opgericht is in 1840. Het merk bestaat dus al heel lang.
 
Ik heb voor jullie de lipbalm is dark chocolate en cherry getest.
 
In dit artikel vertel ik erover.


Het zit netjes in een verpakking en het ziet er leuk uit.
De lipbalm heeft een fijn formaat en een goed draaisysteem.
 

De lipbalm is rood van kleur.
 
Swatch:
 
Zoals je ziet geeft het een beetje kleur af wat prima is voor een lipbalm. Het is een erg heftige geur als je er aan ruikt en dat proef je ook. Maar de smaak/geur wordt al snel minder als je het aanbrengt. In het begin is het even heftig maar gelukkig wordt de smaak/geur minder.
Het is een lekker smeuïge lipbalm, ik houd daar wel van. Het blijft lang zitten en maakt mijn lippen lekker zacht.
 
Ik houd er van!
 
Deze lipbalm is er ook nog in de Original versie en ze kosten €2,09 p/st. Het is te koop bij de drogist.
 
Zijn jullie al bekend met het merk Palmer's?
 
 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails