zaterdag 8 december 2012

Mijn nieuwe bril van Firmoo

Jullie weten misschien al wel dat ik een bril heb, zo niet? Nou ik heb sinds een paar jaar een bril want mijn linkeroog heeft -1.00 en mijn rechteroog niks. Hierdoor kreeg ik last van hoofdpijn als ik achter (of voor, net hoe je het ziet;)) de computer zat. Ook als ik lang in de verte moet kijken moet ik mijn bril op.

Ook al heb ik mijn bril niet de hele dag op ik wilde wel een leuke bril. Nou had ik al een tijdje dezelfde bril maar sinds een weekje heb ik een nieuwe.
Namelijk een bril van de webshop Firmoo.

Mijn bril zat ik een mooie stevige brillenkoker en er zat nog een slap hoesje bij met hierin extra schroefjes en een schroeven draaier voor je bril.


 
Ik heb al 2x eerder een bril gekocht bij een optiecienen kreeg nooit extra reserve schroefje erbij, maar het is super handig.

Het is een groot model met op de pootjes een print.

 

 

Een foto dat ik de briil draag:


De webshop Firmooheeft een goede service, binnen een week had ik mijn bril. Het werdt bezorgd door de DHL en het zat goed verpakt.

Voordelen:
- Bij Firmoo altijd je eerste bril gratis, je hoeft alleen verzendkosten te betalen. ($15,75)
- Het wordt bij je thuis bezorgd, je hoeft niet naar de optiecien toe.

Nadelen:
Ik ervaar geen nadelen.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe bril!





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails