zaterdag 29 december 2012

Max Factor Mini Nagellak

Van het PR bureau van Max Factor kreeg ik voor de Kerst een leuk cadeautje. Namelijk 3 Max Factor mini nagellakjes in een super leuk fluffy organza zakje.

Vandaag swatch ik ze voor jullie.

Het zijn kleine flesje van denk ik 5 ML, het staat er namelijk niet op.
 
 
Deze 3 kleuren zijn het:
 45 Fantasy Fire - 15 Glam Green - 20 Silver
 
Ondanks dat het kleine flesjes zijn hebben ze een normaal formaat kwastje, alleen het steeltje is wel kort.
 
 
15 Glam Green:
 
 
 Galm Green is een donker groen kleurtje met shimmer erin. Deze dekt met 2 laagjes.
 
20 Silver:
 
 
Silver is zoals de naam al zegt een zilver kleurtje met shimmer.
Deze dekt met 3 laagjes maar is dan wel super mooi.
 
45 Fantasy Fire:
Ik had al op andere blogs gelezen dat deze helaas niet dekt dus ik heb op mijn middelvinger en pink een paars lakje van de Kiko aangebracht (nr. 337).
 
 
 
Fantasy Fire is echt een prachtig lakje in het flesje maar het is zo jammer dat dit lakje niet dekt....
Ik draag op de foto's 3 laagjes en 1 laagje over het Kiko lakje heen.
 
Onder de lamp is het heel erg mooi:
 
Fantasy Fire heeft echt hele mooie shimmer. Gelukkig is het wel mooi over een ander kleurtje heen.

Ze lakken allemaal fijn en drogen ook redelijk snel.

De Max Factor Mini nagellakjes zijn te koop bij de drogist.
    
 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails