zondag 2 december 2012

L'Oréal Glam Shine Diamant Lipgloss

Jullie konden in het artikel over het Urban Decay nagellak setje al kennis maken met de webshop Glamourex.
Vandaag laat ik jullie 4 lipglossen zien uit de webshop.
Ik heb het over de L'Oréal Glam Shine Diamant glossjes.
 
Ik ontving de 4 kleuren die verkrijgbaar zijn op de webshop.


 
163 Blush Carat - 164 Ruby Carat - 166 Quartz Carat - 167 Coral Carat
 
  • 163 Blush Carat  Roze met gouden shimmer
  • 164 Ruby Carat  Roze met shimmer
  • 166 Quartz Carat  Beige met glitter
  • 167 Coral Carat  Roze met gouden shimmer.
De lipglossen hebben een hele fijne applicator, vrij groot maar lekker zacht.
Ze plakken niet heel erg maar het voelt wel als een laagje op je lippen.

Swatches:
 
 
 
Het zijn 4 hele mooie kleuren, vooral 166 Quartz Carat is mijn favoriet omdat dat een neutraal kleurtje is.
Deze heb ik ook even getest hoe lang het blijft zitten. In de ochtend heb ik het opgedaan (09:45) en na 3 uur later is het er af. Tussen door heb ik wel gegeten en gedronken. Voor een lipgloss vind ik dat best nog wel lang.
En de geur/smaak is heel lekker, erg zoet maar oh zo lekker!

Ze kosten €10,97 p/st. en zijn verkrijgbaar in deze 4 kleuren bij de webshop Glamourex



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails