dinsdag 18 december 2012

Etos - Nieuwe Cosmetica Accessoires

Etos is laatst uitgekomen met nieuwe cosmetica accessoires. Vandaag laat ik jullie in dit artikel 3 producten zien, een foundation kwast, waaier kwast en een mini make up setje.
Bij mijn make-up gebruik ik altijd kwasten, het brengt gewoon veel fijner aan.

De kwasten zitten per stuk of per setje verpakt in een zipperbag. Hierin kan je ze makkelijk meenemen.
Alle kwasten hebben een rubberen handvat in de kleur zwart, hierdoor houden ze fijn vast.

Foundation kwast:
 
Zelf gebruikt ik nooit een foundation kwast, ik gebruik altijd een stippling kwast.
Maar dit is voor iedereen persoonlijk wat ze fijner vinden werken.
Het uiterlijk vind ik er erg leuk uit zien met die 2 kleuren haar.
Er vallen haast geen haartjes uit.
De kwast is lekker zacht maar toch ook stevig.
Ik heb het ook geprobeerd om er mijn foundation mee aan te brengen en eigenlijk ging dat best wel goed.

De foundation kwast kost €3,99

Waaierkwast:

 
Ook deze waaierkwast is erg zacht, ik zelf gebruikt waaier kwasten altijd voor blush dit te donker is of voor een highlighter. Vroeger op school gebruikte we ook altijd een waaier kwast om een masker mee aan te brengen.
En voor al deze doeleinde is de ook zeker geschikt.

Deze waaierkwast kost €2,49

 Mini make-up setje:
 
De poederkwast die erin zit is vrij prikkerig, het voelt echt als zo'n kinder makeup kwastje. Er zit ook een lippenseel in deze is goed stevig, de haren staan mooi, deze is erg fijn.
Dan de sponsapplicator, dat is gewoon een standaard sponsapplicator, niks op aan te merken.
Het oogschaduw penseel is vrij stevig wat ik persoonlijk niet fijn vind voor oogschaduw.
Dan nog een kammertje, deze gebruik ik zelf nooi dus vind het een beetje onzin dat het in het setje zit.

Dit setje kost €2,99

De kwasten zijn verkrijgbaar bij de Etos.

Wat vinden jullie van deze kwasten?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails