zaterdag 22 december 2012

Etos - Feest van verleiding

Etos heeft speciaal voor de decembermaand een betaalbare LE assortiment met make-up en accessoires, waarmee jij iedereen betovert met een verleidelijke look.
 
 Ik heb een paar producten mogen ontvangen en vandaag review ik ze voor jullie.
 
 
Het assortiment bestaat uit: baked bronzer, glitter eyeliner, glitter nailart kit, glitter mascara, nagellak, lipgloss, pailletten tops, make-up tasje en rozen clutch in 4 kleuren.
Nailart Glitter Kit:

In het doosje zitten 4 potjes, 3 met glitter en 1 met sterretjes.
 
 
Op de achterkant staat hoe je het moet gebruiken:
 
Er zit een gouden, zwarte en rode glitter in en witte sterretjes.
 
Ik heb er ook een nailart mee gemaakt:
 
Mijn nailart:
 
Mijn wijs en ring vinger heb ik erin gedipt en voor mijn middelvinger heb ik een nailart waaier kwast gebruikt om het glitter er op te doen en op mijn pink heb ik 4 sterretjes gedaan d.m.v een dotting tool.
(als je een dotting tool nat maakt blijft het eraan hangen.)
 
Etos Nailart Kit LE kost €3,99
 
Baked Bronzer:
 
Wauw was mijn gedachten toen ik deze zag.
Het uiterlijk is leuk, een doorzichtige deksel zodat je goed de bronzer kan zien.
 
 
De kleur is gewoon zo mooi, goud met hier en daar wat roze.
 
 Pretty! ♥
 
Swatches:
Het is gelukkig niet een hele donkere bronzer.
 
Op mijn wang:
Je krijgt door deze bronzer een subtiel glittertje en een bruinere kleur.
 
Erg mooi! Ik ben verliefd op deze bronzer.
 
De Etos Bronzer Baked kost €4,99
 
Glitter Eyeliner:
 
Een glitter eyeliner is altijd leuk voor de feestdagen, deze is zilver glitter kleurig.
 
Het heeft een dun kwastje wat ik erg fijn vind werken, je kan er makkelijk een dunne lijn mee maken.
 
Swatches:
 
Een ooglook met de glitter eyeliner:
 
 
Ik vind het erg mooi, gelukkig krijg je ook redelijk wat glitters erop. Deze ooglook ga ik ook dragen met de kerst.
 
De Etos Glitter Eyeliner kost €2,99
 
De achtergrond waar ik mijn foto's heb gemaakt is trouwens het pailletten topje, deze is ook te koop bij de Etos voor €9,99
 
Al deze producten zijn verkrijgbaar bij de Etos maar let op; ze horen bij een LE dus op=op!.
 
 
 
Dit is trouwens het eerste artikel waarin foto's staan die ik gemaakt heb met mijn nieuwe camera, zien jullie verschil?
Ik wel, ik vind de foto's mooier en ben er ook erg blij mee.
Dit is me nieuwe camera:
 
 
 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails