donderdag 6 december 2012

Etos Adapt Foundation 002

Vandaag review ik voor jullie de nieuwe Etos Colour Adapt foundation in de kleur 002.
Dit is een foundation die zich aanpast aan jouw huidskleur.
 
 
Ben je benieuwd? lees dan gauw verder!
Het uiterlijk is simpel, het is zilver met ook zilveren letters. En er zit een sticker op met het nummer.

Het heeft een pompsysteem wat makkelijk en hygiƫnisch werkt. De eerste keer moet je vaak pompen voordat er wat uitkomt, en als er wat uitkomt dan zit er al een hele deuk in het flesje, lijkt net of er dan al heel veel uit is. En naar mijn idee zit er ook best weinig in.
De kleur is goed voor mijn huid, lijkt in het begin te donker maar als je het op je gezicht doet is het de goede kleur.
 
De foundation heeft een lichte dekking waar ik persoonlijk niet zo van houd, ik wil altijd dat alle oneffenheden bedekt worden.
Het blijft goed zitten, ik doe er altijd een poeder over heen aangezien ik een best vette huid heb.

De foundation is verkrijgbaar bij de Etos in 4 kleuren en kost €5,99.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails