vrijdag 28 december 2012

Bourjois - Soir de Paris

Elk jaar kijk ik weer uit naar de nieuwste kerst collectie's van de merken en dit jaar komt het merk Bourjois uit met een collectie met grijze en blauwe tinten genaamd Soir de Paris.
Ook al is de kerst al geweest, dit is ook een prachtige collectie voor oud en nieuw.
 


Aller eerst begin met de bekende 'Smoky Eyes palette' in de kleur 16 Gris Party.
Er zitten 3 kleuren in, een witte , een grijze en een zwarte. De zwarte is matte en in de rest zit shimmer/glitter.
 
Er zit ook een sponsapplicator bij.
 
 
 
Swatches:
Tsjaa het pigment had beter gemogen van de grijze want van de zwarte vind ik het prima dat die niet zo gitzwart is want dat vind ik te heftig namelijk.
 
Ik heb er ook een simpele ooglook meegemaakt:
 
 
De grijze op mijn ooglid, de witte in mijn binnenste ooghoek en de zwarte in mijn crease.
Met een eyeliner en mascara is het af.
 
De grijze en de witte hebben helaas wat fall out aan glitters.
 
Dit oogschaduw paletje kost €12,99
 
Nagellak nr. 17 Gris Nightomic:
Het uiterlijk is heel erg mooi, leuk dat de dop in dezelfde kleur tint is als de nagellak kleur.
Het flesje bevat 9ML. 
 
Het is een prachtige kleur, grijs met glitters.
 
 
De bourjois nagellakjes hebben een erg fijn breed kwastje, ook is deze rond afgerond waardoor je een mooie boog krijgt bij je nagelriemen.
 
 
Swatches:
 
 
Dit nagellakje dekt met 2 laagjes en zoals ik hierboven al schreef lakt het erg fijn door het brede afgeronde kwastje.
Ook droogt het redelijk snel wat erg fijn is.
 
Nagellak nr. 17 Gris Nightomic kost €8,50
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails