vrijdag 14 december 2012

BoraBeau China Glaze Nagellak

BoraBeau is een nieuwe online webshop, ze verkopen van alles, van nagellak tot bodycremes.
Ook verkopen ze China Glaze nagellak, en daar ga ik het vandaag over hebben.
Ik ontving namelijk wat nagellakjes uit de Let It Snow collectie van vorig jaar en een witte nagellak.
In dit artikel swatch ik ze voor jullie.


1001 Twinkle Lights:
1001 Twinkel Lights is een glitter lakje dat bevat rode, gouden en groene glitters.
1e is 2 laagjes, 2e is winter berry + 1 laagjes, 3e is white on white + 1 laagjes en de 4e is blue year's eve + 1 laagje.
 

Champagne Bubbles:
Dit is een goud kleurtje met zilveren glitters erin. Deze dekt nog niet helemaal met 3 laagjes.

 

Velvet Bow:
Is een donker rood kleurtje wat prima dekt met 2 laagjes.
 

Winter Berry:
Winter Berry is een rood kleurtjes wat dekt met 2 laagjes.
 

Ring in the Red:
Is een rood glitter lakje. Op mijn 1e en 3e vinger draag ik 3 laagjes en op mijn 2e en 4e winter berry + 1 laagjes.
 

Blue Year's Eve:
Dit is een blauw kleurtje met shimmer, deze dekt met 3 laagjes.
 

White on White:
Een simpel wit kleurtje, altijd handig! Maar helaas heb je wel 3 laagjes nodig en heb lakje is heel waterig, lijkt net melk.
 

China Glaze Nagellak kost €8,95 p/st. bij de webshop BoraBeau.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails