zaterdag 3 november 2012

Stapel Review: Kneipp en Cattier

Vandaag weer een stapel review. Met vandaag 2 producten. Een Kneipp Cacao douchegel en wat samples van Cattier.

We beginnen met de Kneipp Cacao douchegel.:
'Chocolade is onweerstaanbaar lekker. Niet alleen de smaak, ook de geur, kleur en de verpakking van chocolade geven je een blij gevoel. Het hoofdingrediënt cacao bevat bijzondere stoffen die ervoor zorgen dat ons lichaam extra gelukshormonen aanmaakt. Vanaf eind oktober kun je ook douchen en baden met chocolade. Dan introduceert Kneipp een douchegel en badschuim met als hoofdingrediënt cacao! Creëer hiermee een choco-verwenmoment in je eigen badkamer!'



Ik houd inderdaad van chocolade dus ik was erg benieuwd naar de douchegel!.

Het uiterlijk past er helemaal bij, het is bruin met een zilveren dop. Leuk!. Ook is het handig in gebruik.

De geur, tsja je moet er van houden, het is wel erg sterk hoor! Ik persoonlijk vind dat minder. Het is gelukkig niet zo'n misselijk makende geur.



Het is ook nog verkrijgbaar als badschuim.

Dus houd je van Cacao? Dan is dit beslist iets voor jou.!

Prijzen:

Kneipp Cacao badschuim € 8,99 (400 ml) en de Kneipp Cacao douchegel € 4,99 (200 ml).

--------------------------------------------------------------------------------------------

Cattier:
Ik heb van dit merk wat sample zakjes mogen ontvangen dus ik heb de producten niet heel lang kunnen testen vandaar dat ze ook in een stapelreview komen.



Cattier-Paris is sinds kort ook in Nederland verkrijgbaar.

'We kunnen ons nu van top tot teen verzorgen met biologische cosmetica, want het Franse cosmeticamerk Cattier-Paris is vanaf nu ook hier te koop. Douches, body lotions, gezichtsverzorging, kleimaskers en zelfs tandpasta’s en eau-de-toilettes! Cattier-Paris heeft het allemaal in huis.'

Vochtinbrengende dagcreme:

Deze is voor de droge en de gevoelige huid. Met als geur roos en jojoba.
Deze creme is ongeparfumeerd.
De geur ruik haast niet, beetje lichtjes ruik je rozen. De creme is wit. De creme brengt goed aan en smeert lekker uit op je huid. Het trekt goed in je huid. Het maakt mijn huid ook lekker zacht.


De full size verpakking van 50 ML kost €19,99

Shampoo:

Deze shampoo is voor dagelijks gebruik met als geur yoghurt. Deze shampoo heb ik helaas niet kunnen gebruiken aangezien het gewoon te weinig is voor om je haar 2x mee te wassen.
De geur is heel sterk, yoghurt ruik ik er niet in.


De full size verpakking van 250 ML kost €9,99

Ontspannende douchegel:

Deze douchegel werkt ontspannend en ruikt naar witte klei en lavendelhoning.
De douchegel schuimt goed. Ik zelf ben geen fan van lavendel en vind de geur veelste sterk dus voor mij werkt het niet ontspannend, krijg er zelf een beetje hoofdpijn van zo sterk is de geur.


De full size verpakking van 200 ML kost €7,99

Verzorgende body lotion:

Deze verzorgende body lotion ruikt naar sheabutter en geranium. Deze body lotion hydrateert, verzacht en verzorgd de huid.
De creme is wit en smeert goed uit, de geur vind ik niet lekker, ook weer sterk.
Het maakt mijn huid lekker zacht.


De full size verpakking van 200 ML kost €9,99

Deze producten zijn vanaf nu te koop bij diverse natuurvoedingswinkels, bij de winkels van Gezond enWel en bij een aantal Dio-drogisten dat werkt met het Madelief concept.
Daarnaast zijn ze ook online te bestellen op de website van
Cattier-Paris zelf.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails