vrijdag 2 november 2012

Shoplog Kruidvat, Essence en Catrice

Gister kwam ik bij de kruidvat om te kijken voor de nieuwste collecties van Essence en Kruidvat. En ja ze hadden het! De schappen waren ook net aangevuld, zo blij;)
Ik heb best veel gekocht eigenlijk...
Essence Breaking Dawn Part 2 collectie en Catrice SpectaculArt collectie.



Wat heb ik gekocht:
- Essence Shimmer poeder 01 Bella's Secret  € 2,99
- Essence Blush 01 Renesmee Red €2,89
- Essence nagellak 01 Jacob's Protection, 02 Alice Had A Vision Again, 04 Edward's Love € 1,99 p/st.
- Essence Pigments 01 Jacob's Protection, 02 Alice Had A Vision Again, 03 A Piece of Forever, 04 Edward's Love €2,59 p/st.
- Essence Glitter Eyeliner 01 Alice Had A Vision Again en 02 Jacob's Protection € 2,39 p/st.

- Catrice Pure Chrome oogschaduw 01 So Precious, 03 Treasure It en 04 Artfully Lustrous € 3,99 p/st.
- Catrice Eyeliner €2,99.

Zo dat was alles, ik ben een grote fan van Twilight dus deze collectie vind ik erg heel erg leuk.
Ik ga alles nog voor jullie swatchen en ooglooks maken met de pigments en oogschaduw en de artikelen komen z.s.m. online!.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails