zaterdag 17 november 2012

LookX liquid eyeshadow en eyeliner

Oogschaduw ik houd ervan, het maakt je make-up look gewoon helemaal af maar ik zelf vind het mooiste om ook altijd een eyeliner of oogpotloodje erbij te gebruiken.
Vandaag laat ik de 2 nieuwste producten zien van het merk LookX.

Ik heb het over de exclusive eyeliner en de liquid eyeshadow.

Exclusive Eyeliner  Groen;
Het uiterlijk ziet er leuk uit, zwart met witte letters. Aan het uiteinde zie je de kleur. Ook heeft het bij de dop een rubber stukje, hierdoor houd het goed vast.

Het potloodje is heerlijk zacht waardoor je een goede lijn kunt maken en het niet zeer doet op je oogleden.
Het werkt heel gemakkelijk. Ook blijft het goed de hele dag zitten.

Ik ben erg blij met dit oogpotloodje, sinds ik deze heb gebruik ik het erg vaak, ik heb niet altijd tijd om een hele ooglook te gaan maken en dan doe ik alleen simpel een leuk kleurtje eyeliner of oogpotlood op.

Deze is verkrijgbaar in 3 kleuren, grijs, blauw en groen.

De prijs is €17,35 p/st.


Liquid EyeShadow Green;
Het uiterlijk is zilver met witte letters, er zit ook een doorzichtig stukje in zodat je goed de kleur kan zien.

 Het heeft een sponsje en daar zit een gaatje in en als je aan de onderkant draait komt de oogschaduw eruit:

Alleen zoals je op de foto ziet , blijft het een beetje eraan hangen hierdoor brengt het niet makkelijk aan dus ik doe gewoon een stukje op mijn vinger en breng het dan aan op mijn oogleden.

In tegenstelling tot andere liquid oogschaduwen creased deze gelukkig niet.

De liquid eye shadow zijn verkrijgbaar in 3 kleuren, paars, groen en blauw.

Ze kosten €18,95 p/st.

 Swatches:
 Eyeliner - Liquid oogschaduw
Het pigment is goed,erg mooi!
  
 Ik heb er ook 2 ooglooks gemaakt, 1e met de eyeliner en de 2e met de liquid oogschaduw.

  

  
Hier heb ik de liquid oogschaduw op mijn ooglid gebruikt.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails