donderdag 1 november 2012

Hidrofugal Deo

Nederland is een nieuw anti-transpirant merk rijker, genaamd Hidrofugal. Uit onderzoek¹ blijkt dat 18% van de bevolking last heeft van transpiratie. Hevig transpireren met als gevolg grote natte plekken op de kleding maakt vaak onzeker en men ervaart het als zeer onprettig. Beiersdorf neemt deze onzekerheid weg met de introductie van Hidrofugal op de Nederlandse markt. De producten verminderen de zweetproductie en bieden daarmee ‘okselzekerheid’. Het Hidrofugal-assortiment bestaat uit een Classic lijn voor de normale huid en een Sensitive lijn voor de gevoelige huid. Beide lijnen zijn geschikt voor zowel mannen als vrouwen. Hidrofugal is vanaf oktober 2012 exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat.


De Hidrofugal anti-transpirant Classic lijn, bestaande uit een spray, roll-on en verstuiver, vermindert transpiratie en biedt een betrouwbare bescherming tegen lichaamsgeur.


De Hidrofugal anti-transpirant Sensitive lijn, bestaande uit een stick en een roll-on, heeft een milde geur en bevat naast dezelfde ingrediënten als in de Classic lijn ook Panthenol. Deze werkzame stof zorgt ervoor dat de producten uitermate geschikt zijn voor de gevoelige okselhuid. Hidrofugal Sensitive kan zelfs zonder problemen na het scheren van de oksels worden aangebracht.

Ik heb voor jullie de spay en de verstuiver uit de Classic lijn getest. Want ik zelf heb best wel last van zweetplekken helaas. Dus ik heb ze eens even goed getest voor jullie.

Hidrofugal Spray:

Het uiterlijk is wit met blauw en rood. Deze spray moet je helemaal laten opdrogen voordat je je gaat aankleden, helaas duurt dit wel vrij lang dus het was niet helemaal droog als ik me ging aankleden.
 

De geur is vrij licht maar je ruikt toch wel iets. Wel lekker.

Mijn mening: Ik heb de deo een aantal dagen gebruikt en ik merk wel degelijk iets verschil met een gewone deo. Maar helaas verhelpt het mijn probleem niet, ik krijg nog steeds een beetje natte plekken...

Deze deo spray kost €5,99
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hidrofugal verstuiver:

Het uiterlijk is doorzichtig glas met blauwe en rode kleuren erop.
Ook deze moet je aanbrengen voordat je je gaat aankleden en helemaal laten opdrogen. Het is in het begin wat lastig om te weten hoeveel je moet sprayen maar 2 spraytjes zijn genoeg. Dit duurt ook wel redelijk lang voordat het opgedroogd is.
 


De geur is neutraal, het ruikt naar niks.
Mijn mening; Ik merk ook met deze wel degelijk verschil in vergelijking met een 'normale' deo maar ook deze verhelpt niet alles.Ik heb nog steeds natte oksels helaas en ook gaat het mijn lichaams geur niet helemaal tegen, naar een paar uur ruik ik mezelf al een beetje , dat komt ook denk ik omdat deze geen geur heeft.

Deze verstuiver kost €6,99

Hidrofugal is exclusief verkrijgbaar bij de Kruidvat.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails