vrijdag 30 november 2012

Favorieten November

Normaal doe ik nooit een favorieten van de maand artikel, maar voor deze maand toch maar wel want ik kwam er achter dat ik het nooit heb geschreven dus vandaar deze maand wel.
Het zijn niet hele bijzondere producten maar deze heb ik afgelopen maand vaak gebruikt.



Mijn favorieten:
- Catrice Mineral compact Powder 120 (all time favorite)
- Gosh Natural Blush 37 True Cinnamon, deze heb ik deze maand vaak gebruikt.
- Catrice Photo Finish 010, bijna elke dag gebruik ik deze.
- Catrice Pure Chrome oogschaduwen, sinds dat ik deze heb gebruik ik ze heel vaak.
- Maybelline Pulse Perfection vibrating mascara, deze dag ik laatst bij de Action liggen en kocht deze omdat ik dacht dat die van mij het niet meer deed, maar die van mij deed het nog en sinds dien gebruik ik deze dagelijks.
- Catrice Superfine eyeliner pen, deze kocht uit de SpectaculART collectie en deze is zo fijn! Je kan hiermee een dunne super zwarte lijn trekken.
- Etos Kohl Pencil, helaas niet meer verkrijgbaar maar deze is ook mijn all time favorite.
- Catrice 090 Bring met frosted cake oogschaduw, deze gebruik ik vaak onder mijn wenkbrauw als ik shimmer oogschaduw op mijn ooglid heb.

Wat zijn jullie favorieten?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails