woensdag 7 november 2012

Essence Breaking Dawn Pigments

Jullie zagen ze al langs komen in mijn shoplog en vandaag zal ik de pigments uit de Essence Breaking Dawn collectie swatchen.

01 Jacob's Protection, 02 Alice Had A Vision Again, 03 A Piece of Forever, 04 Edward's Love
 
 
Swatches:
Deze zijn droog aangebracht en zoals je ziet zijn de laatste 2 dan erg slecht gepigmenteerd, die bevatten glitters.
 
Maar als je ze nat aanbrengt krijg je dit:
Wauw, was mijn eerste reactie, ik houd van glitters en wat zijn die 2 glitter kleuren mooi!.
 
Ik heb er ook 2 ooglooks meegemaakt:
 
Bij deze ooglook heb ik gebruik gemaakt van 01 en 03.
 
 
Bij deze ooglook heb ik gebruik gemaakt van 02 en 04.
 
Je moet wel heel erg oppassen met fall out, vooral die met glitters.
Ook als je het gaat blenden vallen alle glitters eraf.
 
Vooral de 1e ooglok vind ik erg mooi en geschikt voor de komende feestdagen.
 
Ze kosten €2,59 p/st.
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails