vrijdag 9 november 2012

DA Chocolade Douche en Badschuim

Ik houd van de decembermaand, gezellige feestdagen, vroeg donker dus het lekker gezellig in huis maken.
In december hebben we natuurlijk Sinterklaas en speciaal daarvoor heeft de DA een nieuw product gelanceerd in 2 verschillende geuren.
Ik heb het over de douche en bad schuim in de geuren melk chocolade en witte chocolade.
 
Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan gauw verder!

 
Het uiterlijk vind ik er leuk uitzien, je ziet ook meteen of het melk of witte chocolade is.

 
 
 
Er staat ook een rijmpje op de achterkant;
'Sint en Piet vinden het heel gewoon, van chocolade word je ook schoon!.
Terwijl je lekker spettert en spat, met chocoladeschuim onder de douche of in bad .
En denk erom niet vergeten, alleen voor in bad deze chocolade kun je niet eten!'
 
 
Mijn mening; De melk chocolade ruikt inderdaad naar chocolade, gelukkig wel lekker en niet misselijk makend wat ik gauw heb. De witte twijfel ik nog over, ik ruik er geen witte chocolade in eigenlijk...
Het uiterlijk vind ik heel leuk, erg leuk voor kinderen natuurlijk.
 
De DA Chocolade Douche en Badschuim zijn nu verkrijgbaar exclusief bij de DA en kosten €3,99 p/st. (300ml). Voor een verkooppunt bij jou in de buurt kun je kijken op de website van DA.

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails