donderdag 15 november 2012

Bourjois: Smoky Eyes Oogschaduw 03

Deze winter regeren de smoky eyes op de podia!


Make-up voor de ogen, we hebben het allemaal graag in meerdere kleuren, voor dag- of nachtvarianten, de ene look met nog meer glamour dan de andere. Bourjois heeft hierop ingespeeld en komt uit met 4 nieuwe kleuren Smoky oogschaduw doosjes.    

Ik swatch voor jullie nr. 03 Mordoré Chic. Dit is een paleltje met 3 bruintinten.

Er zit ook nog een sponsapplicator bij met 2 verschillende kanten.


Swatches:
Zolas je ziet zie je de 2 lichtste kleuren haast neit, de donkere kleur zie je juist goed en heeft goed pigment.
Jammer van die 2 lichste kleuren.

Ik heb er ook nog een ooglook meegemaakt:

  
Het is niks bijzonders, de lichste kleur in mijn binnenste ooghoek, de middelste kleur op mijn ooglid en de donkerste kleur in mijn crease.

Het palletje is prima te combineren en je kan er een simpele neutrale ooglook mee maken voor bijv. naar je werk of school.

De nieuwe collectie Paris Trendy Smoky van Bourjois is verkrijgbaar bij parfumerieën en (zelfstandige) drogisterijen.

Ze kosten €12,99 p/st.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails