zaterdag 13 oktober 2012

Verschillende duim notd's

Ik doe regelmatig een moeilijkere nailart op mijn duim alleen en daar heb ik eigenlijk nog haast niets over geschreven. Dus vandaag laat ik jullie 2 nailarts zien die ik laatst alleen op mijn duim heb gedragen.

Fimo fruit:

 
Bij deze heb ik eerst een french manicure gemaakt en toen verschillende fruit fimo schijfjes erop gedaan. Ook heb ik nog wat rhinestoned toegevoegd en wat stipjes. Daarna alls af sealen met een topcoat.

Fantasie:

 
 
Bij deze heb ik eerst een licht bruin kleurtje opgedaan. Toen heb ik het zwarte vlak gemaakt met een striper en ingekleurd met zwarte nagellak. Daarna de zwarte strepen en stippen gemaakt.
Als laatste de witte strepen en stippen gemaakt.
Daarna alles af sealen met een topcoat.
 
Wat vinden jullie? Maken jullie wel eens je duim anders dan de rest?
 
 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails