donderdag 25 oktober 2012

Stapelreview: Alcina en Etos Primer

Vandaag heb ik voor jullie een stapelreview voor jullie van 2 producten. Een lichaamsbalsem van het merk Alcina en de Etos primer.




Alcina:
'De huid heeft het zwaar te voortduren, vooral in de wintermaanden. We lopen constant van koude buitentemperaturen naar de knusse warmte in huis. Een droge en geïrriteerde huid is het gevolg. Gelukkig kunnen we onze huid hiertegen beschermen. De intensieve CASHMERE verzorgingsproducten van Alcina verzorgen de huid intensief en maken de huid onmiddellijk weer zacht en soepel. '

Ik heb voor jullie de lichaamsbalsem getest.

‘Heerlijk zacht als een kasjmier-gewaad. Het kasjmier-extract in deze bodybalsem maakt de huid heerlijk zacht. De bodybalsem is bedoelt voor het gehele lichaam of delen daarvan en laat ruwe en droge plekjes verdwijnen als sneeuw voor de zon. '



Het uiterlijk ziet er leuk uit, de tube is een beetje beige/roze/parelmoer met witte en bruine opdruk.
De substantie is wit en vrij dik. Het smeert goed uit op je huid. Over de geur ben ik niet zo tevreden, ik vind het te sterk want de geur blijft ook nog eens heel lang zitten. Het ruikt een beetje naar billendoekjes.
Maar gelukkig maakt het mijn huid wel lekker zacht dus ze geur neem ik maar voor lief.

De prijs is €17,30

Etos Primer:
'Je gezicht verdient dagelijks een speciale verzorging. Om stralend voor de dag te komen verwen je je huid voortaan ook met een primer. Hiermee vervaag je oneffenheden én blijft je make-up langer zitten. De nieuwe Etos Skin Smoothing Primer is de ideale basis voor een mooie egale teint en geeft een fluweelzacht gevoel. Breng het aan onder je foundation of als extra laagje over je dagcrème en je gaat voorbereid de deur uit!'

Dat klinkt goed! Maar werkt het ook echt goed? Dat lezen jullie zo.

Het uiterlijk is simpel, doorzichtig met zilveren letters. Het uiterlijk had beter gekund.
De primer heeft een pompsysteem wat erg gemakkelijk werkt en wat goed te doseren valt.


Ik heb een tijdje de etos primer getest als basis onder mijn foundation. En mijn huid wordt er heerlijk zacht van en mijn huid ziet er ook beter uit. Mijn huid is nogal vet maar gelukkig wordt het niet erger, het trekt goed is.

Maar blijft hierdoor mijn foundation beter zitten? Ja mijn foundation blijft goed zitten, 's avonds is het er normaal al wat af maar nu zit het nog gewoon bijna perfect.

De Etos Skin Smoothing Primer kost €5,99




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails