vrijdag 12 oktober 2012

Shop Tip: Action chocolade mal

Van de week was ik bij de Action en toen zag ik dat ze verschillende malletjes hadden voor chocolade. Ik heb degene met de tasjes, waaiers en schoentjes gekocht voor maar €0,99.!



Natuurlijk heb ik het ook uitgeprobeerd. Ik had nog van sinterklaas chocolade letters liggen dus die heb ik gesmolten in een pannetje. Toen de chocolade gesmolten was heb ik het met een theelepeltje in de malletjes gedaan.
Als alle malletje vol zitten leg je het in de koelkast voor 20 min. Hierna kan je ze eruit halen en heb je leuke chocolaatjes!

Mijn resultaat:
 
Deze malletjes bestaan ook nog met hartjes en bloemetjes.
 
Super leuk vind ik de chocolaatjes geworden.
 
Ik ga denk ik ook nog het malletje kopen met de bloemetjes.
 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails