vrijdag 5 oktober 2012

Revlon PhotoReady Collectie

Voor een perfect PhotoReady look moet je natuurlijk wel de juiste producten hebben, hierbij is het belangrijk dat je een goede basis hebt. In deze collectie van het merk Revlon zit een eye primer en een face primer. En ook nog een mascara.
Ik heb deze 3 producten mogen ontvangen en die zal ik vandaag in dit artikel reviewen.





Aller eerst:


Eye Primer + Brightener 003:
‘De Photoready™ Eye Primer & Brightener is zeer geschikt om fijne lijntjes en plooien
rond de ogen en op de oogleden optisch te verminderen. Daarnaast werkt deze primer
als brightener en zorgt voor een frisse oogopslag.’


Het uiterlijk is simpel zwart met witte letters, bij de dop is er een stukje doorzichtig zodat je de kleur kan zien.
De applicator is een kwastje. En het heeft een draaisysteem en dan komt er product uit het kwastje.

  

Swatch:



Mijn mening: Ik heb deze primer ook gebruikt en ik persoonlijk merk er niet veel van dat deze de lijntjes en plooien vermindert, misschien als je een wat ouderen huid hebt dat je het verschil dan wel ziet.
Als ik de primer op heb zie ik eigenlijk geen verschil qua frisse oogopslag, je ziet de primer niet zitten, wel voel je het als je er met je vinger over heen gaat, het plakt een beetje.

Ik heb er ook oogschaduw over heen gedaan en blijft door de primer je oogschaduw beter zitten dan zonder? Ja ik vind van wel, mijn oogschaduw was niet in mijn lijntjes gaan creasen dus dat is top.

De adviesprijs van de Revlon PhotoReady EyePrimer+Brightener is €12,15


Perfecting Primer 001:
‘Revlon’s Photoready™ Face Primer is een revolutionaire primer speciaal ontwikkeld als ideale make-up basis. Fijne lijntjes en poriën worden verzacht en gecamoufleerd en de huid ziet er direct egaal en stralend uit. De Photoready Face Primer is zeer geschikt als basis voor foundation maar kan ook als finishing touch over een dagcrème aangebracht worden.’


Het uiterlijk van de primer is erg mooi, het is een doorzichtige glazen fles met zwarte letters. De dop is ook doorzichtig en het heeft een pompsysteem. Er zit 27 ML. in.
Het product is een licht rozig gloedje en ruikt fris.

Swatch:


Mijn mening: Als je het aanbrengt op je huid zie je er niks van, wel voelt het lekker zacht aan. Wel ziet mijn huid er iets egaler uit. Ik heb deze primer ook gebruikt onder foundation en ik merk er niet veel van dat hierdoor mijn foundation beter blijft zitten.

De adviesprijs van de Relvon Perfecting Primer is € 16,22.


PhotoReady 3D Volume Mascara 001:.

De PhotoReady™ 3D Volume Mascara is een revolutionaire mascara speciaal
ontwikkeld voor glamoureuze en expressieve wimpers. De unieke reflecterende formule
vergroot en vermenigvuldigt de wimpers tot wel 100%. De innovatieve borstel zorgt
voor perfecte separatie en dankzij de geaccentueerde top bereik je ook de kleinste
wimperhaartjes. Het resultaat? Maximaal volume en perfecte separatie!

Het uiterlijk is zwart met een zilveren glimmende dop. Op het zwarte zitten witte letters.

Het borsteltje is best groot en is van plastic.

Het is de kleur blackest black 001.

Swatches:
Zonder mascara

  
Met 1 laagjes van de 3D mascara.

Mijn mening: De mascara brengt makkelijk en goed aan, het maakt mijn wimpers goed lang en spreidt ze ook goed. De mascara is ook goed zwart, dat vind ik fijn. Het ziet er goed uit.!

De adviesprijs van de Revlon PhotoReady 3D Volume Mascara is € 14,18


De Photoready collectie is vanaf medio oktober verkrijgbaar.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails