woensdag 3 oktober 2012

Review; Max Factor Colour X-pert waterproof eyeliner

Max Factor is laatst uitgekomen met een nieuw product, namelijk de Colour X-Pert Waterproof eyeliner. Deze eyeliner collectie bestaat uit een diepzwarte en 3 metallic tinten.
Iedereen wilt natuurlijk onder alle (weers) omstandigheden dat je eyeliner perfect blijft zitten en daarom heeft Max Factor deze nieuwe eyeliner uitgebracht.


Ik heb nr. 02 Metallic Anthracite en nr. 04 Metallic Turquoise.




Het uiterlijk van de waterproof eyeliners zijn simpel, een zwarte lange dop en de onderkant is in de kleur van je eyeliner dus in mijn geval grijs en turquoise. Hierop staat het merk en wat voor een product het is. Op de zwarte dop zit er ook een sticker met streepjescode en het nummer en de naam van de eyeliner kleur.

02 Metallic Anthracite:
  

04 Metallic Turquoise:
  

 De applicator is een fijne en dunne vilten tip.


Swatches:


Ik zelf ben niet echt een held met vloeibare eyeliners maar ik heb wat geprobeerd:
 02 Metallic Anthracite:

 

04 Metallic Turquoise:
 

Mijn mening: Het aanbrengen ging erg gemakkelijk, ook mij voor. Je voelt wel dat het nog wat ‘nat’ is als je het aanbrengt maar dat is snel weer over en gelukkig ‘stempel’ je de eyeliner ook niet verder op je ooglid. De eyeliner is snel droog.
En dan nu het eraf halen; dat ging opzicht best gemakkelijk met oogmake-up remover, het is een beetje lastig uit te leggen maar het is zeg maar een laagje eyeliner en dat kan je er af halen, ook bijv. op mijn arm voor de swatches dat kon ik er zo afkrabben met mijn nagel en dit kan ook op je ogen.

Als nog ik ben erg tevreden over de eyeliner, hij brengt gemakkelijk aan voor een vloeibare eyeliner en de kleuren zijn erg mooi. Voor mij een blijvertje.
  
De Max Factor COLOUR X-PERT waterproof eyeliners zijn verkrijgbaar vanaf oktober 2012 bij de drogist. Prijs: € 9,99 p/st.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails