zondag 28 oktober 2012

Review; Lady's Secret

Lady's Secret:
Kennen jullie de handige artikelen van het merk Lady's Secret al? Voor vrouwen die graag hakken willen dragen maar het gewoon te pijn doet om het te dragen is Lady's Secret een goede oplossing.
Lady's Secret verkoopt namelijk allemaal zooltjes en hulpmiddelen voor in je hakken.


Ik ontving 2 soorten om voor jullie te testen.



No crash:
Deze zooltjes kan je heel gemakkelijk in je hakken plakken, er zit namelijk tape onder.
Het zit dan ook meteen goed vast.
Ik heb namelijk altijd pijn aan mijn voeten als ik op hakken loop dus ben meteen deze gaan proberen. En wat zijn ze lekker zacht zeg! Je voelt meteen goed verschil maar ik kan hierdoor helaas nog niet de hele dag zonder pijn op hakken lopen. Wel langer dan zonder zooltjes. Maar na een paar uur krijg ik toch weer pijn.
Maar als je niet zo veel pijn hebt als ik dan is dit een prima oplossing.

  

Deze is in 4 kleuren verkrijgbaar en kost €11,95

No Pain:
Deze plak je achter in je schoenen voor bescherming van je hiel.
Zelf heb ik geen schoenen waarbij ik blaren krijg maar het is net zoals de no crash super zacht dus mocht ik ooit schoenen hebben waarbij ik wel blaren zou krijgen heb ik ze alvast in huis;)
 

Deze is ook in 4 kleuren verkrijgbaar en kost €7,95

Lady's Secret heeft nog veel meer soorten dus ik zou zeggen neem eens een kijken op hun site.
Klik hier

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails