vrijdag 19 oktober 2012

Review: GOSH BB Cream 02 Beige

Jullie zagen bij het News artikel al de nieuwste BB Cream voorbij komen. Ik heb deze een tijdje getest en vandaag vertel ik jullie mijn mening erover.
Ik ontving de kleur 02 Beige, de lichtste kleur.


Gosh over de BB Cream:
Een verzorgende, natuurlijke foundation, die zich aanpast aan de kleur van de huid en daarnaast werkt als een primer; wie wil dat niet? De moderne vrouw van nu heeft een druk sociaal leven en is 24/7 op pad. Hoe blijf je er dan nog steeds fashionable en verzorgd uitzien? De nieuwe BB Cream van GOSH biedt de ultieme oplossing. De BB Cream is een foundation, primer en moisturizer in-1 die de huid verzorgt, verzacht en egaliseert. Een sensationeel effect!


Het uiterlijk van de GOSH BB Cream ziet er leuk uit, zwart met witte letters. Het is een vrij kleine tube vind ik en je gaat er snel door heen.

De dekking vind ik niet zo, het had beter gekund maar dat is ieder persoonlijk. Mijn roodheden zie je wel minder met de BB Cream. Maar het had beter gekund natuurlijk.

De substantie is vrij dik en smeert wat moeilijk uit.

De ingredienten:

Swatches:
 
Zo op mijn arm lijkt de kleur erg donker maar gelukkig valt het op je gezicht mee.

Hierboven zie je een foto zonder en met de BB Cream, zoals je ziet maakt het mijn huid donkerder en bedekt het hier en daar de roodheden.

Mijn mening:
Het is een fijne BB Cream, wel even wennen met aanbrengen maar dan gaat het prima. De dekking kan beter. Van de verzorging merk ik eigenlijk weinig. Voor mij is de lichste BB Cream toch nog een beetje te donker, Jammer!

De GOSH BB Cream is erin 3 kleuren verkrijgbaar en kost €12,99 en is verkrijgbaar bij de Kruidvat.

Hebben jullie de GOSH BB Cream al en wat vind jij ervan?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails