dinsdag 9 oktober 2012

Ontdek de nieuwe make-up lijn van Boots No7!.

Boots No7 komt uit met een nieuwe make-up lijn. Vandaag review ik voor jullie 3 producten uit deze lijn.




Lash Adapt Mascara:
‘Kan gebruikt worden afhankelijk van de gelegenheid! Van chique overdag tot voller gedurende de avond. De kleur kan opgebouwd worden door het maken van lagen zonder dat de mascara gaat klonteren.’

Het uiterlijk van de mascara is glimmend zilver met zwarte letters. Het borsteltje is van normaal formaat en met haartjes.
De mascara is in de kleur zwart.

Swatches:
zonder mascara
  

Mijn mening: De mascara brengt goed en makkelijk aan, het klontert niet. Het effect is erg mooi Het geeft mijn wimpers lengte en maakt ze goed zwart.

De adviesprijs van de Lash Adapt Mascara is €13,95



Precision Lips Pencil Fire:
‘Of je nu kiest voor een lipstick of een gloss, No7 Precision Lips Pencils zijn perfect voor het definiĆ«ren van je lippen. Ze bevatten een natuurlijk vet zodat het heerlijk zacht aanvoelt bij het aanbrengen, houden de kleur ‘binnen de lijnen’ en blijven de hele dag zitten.’
  

Het uiterlijk van de lipliner is simpel, bruin met een rode dop. Aan de achterkant zit er ook nog een puntenslijper.

Swatches:

  

Mijn mening: Ja ja hier hebben we weer de rode kleur… Ik heb mijn lippen omlijnt en dat ging prima, het ‘tekende’ goed. Ook heb ik mijn lippen verder in gekleurd met de lipliner zodat jullie goed de kleur kunnen zien, en ja het is echt rood. De kleur is ook matte. Op mijn lippen voelt het goed aan, vettig gelukkig.

De adviesprijs is €7,95 van de Precision Lips Pencil.


Moisture Drench Plum beautiful lipstick:
‘Deze fabuleuze lipstick geeft niet  alleen een prachtige kleur aan je lippen, maar houdt ze tot wel 12 uur lang zacht. Door de toegevoegde vitaminen zien je lippen er voller uit en voelen je lippen zachter.’


Het uiterlijk van de lipstick is simpel, glimmend zwart en daar is ingegraveerd No7. Aan de onderkant zit er een sticker in de kleur van de lipstick met hierop de kleurnaam.

Zoals de naam zegt is het een donker paarse kleur, wat nijgt naar bruin. De lipstick zelf heeft geen geur. De lipstick brengt goed aan en is lekker zacht. En voelt ook vettig aan op je lippen.

Swatches:

 

Het pigment van de lipstick is echt super goed.

Mijn mening: Het is een fijne lipstick en blijft goed lang zitten, helaas is dit niet echt een kleur voor mij dus ik zal deze niet gaan gebruiken maar als het meer een subtiele kleur zou zijn dan zou ik deze zeker voor de kwaliteit vaak gaan dragen.

De adviesprijs van de Moisture Drench Lipstick is €11,95.

De producten zijn te koop op de Bootswebshop



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails