woensdag 24 oktober 2012

MAX Action Magnetische Nagellak

Ik kwam maandag bij de Action en ik kijk altijd of ze iets nieuws hebben liggen bij de make-up/nagel artikelen. En ja hoor deze keer hadden ze magnetische nagellak liggen. 
Er waren veel kleurkeuze's maar uiteindelijk heb ik er 3 gekocht.
Vandaag swatch ik ze voor jullie.


Er waren 2 soorten magneten, schuine strepen en een ster.

De setjes die ik kocht:
Donker roze/paars met glitter - Grijs

Goud met shimmer - Blauw met glitter

Groen met shimmer - Goud met glitter

Het kwastje:
Het kwastje is niet erg prettig in gebruik, het stokje zeg maar waar het kwastje aan zit is heel kort. En het kwastje zelf lakt niet fijn. Ook ligt het eraan welke kleur want de ene is ook heel stroperig en dat lakt ook niet lekker.

Swatches:
De 1e en 2e zijn 1 laagje en de 3e en 4e zijn 2 laagjes.

Het 1e setje met de schuine magneet:


   
Deze kleur is echt heel mooi als je 2 laagjes doet, de strepen zie je ook goed.


  
Deze is ook beter met 2 laagjes en hier zie je ook goed de strepen.

Het 2e setje, met de ster:
De 1e en 2e zijn 1 laagje en de 3e en 4e zijn 2 laagjes.


  
De ster is wel moeilijk om recht op je nagels te krijgen maar het is met de 2 laagjes bij mijn ring vinger en pink wel redelijk goed gelukt.


  
Deze blauw vind ik erg leuk, ook weer is het effect mooier als je 2 laagjes doet.

Het 3e setje , met de ster:
De 1e en 2e zijn 1 laagje en de 3e en 4e zijn 2 laagjes.


  
Mijn ringvinger is wel redelijk goed gelukt, en de groene is ook wel erg mooi van kleur!


  
Hier vind ik het effect niet zo mooi, met 1 laagje zie je er haast niks van.

Zo dat waren de 3 setjes die ik kocht.

Mijn mening: De setjes zijn erg leuk, zeker voor die prijs (1,49 p/st) Maar je merkt wel degelijk dat ze goedkoop zijn, het lakt niet lekker en soms is het effect minimaal vergeleken met een duurder merk.
Maar het effect komt er best snel in, je hoeft het maar 10 sec. er dicht er boven te houden.
Voor het mooiste effect moet je 2 laagjes aanbrengen.

De setjes kosten €1,49 p/st. en bestaan in vele kleuren combinatie's. En is verkrijgbaar bij de Action.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails