woensdag 10 oktober 2012

Herome Prinsessen Nagellak

Herome Prinsessen Nagellak is een nagellak lijn voor jonge meisjes want deze nagellak is op waterbasis hierdoor is het met water afwasbaar dus makkelijk en veilig.

Maar wat vind ik ervan? Vandaag in dit artikel vertel ik jullie dat.

Ik ontving 5 kleuren:
I am Sweet - I am Creative - I am Cute - I am Fun - I am Cool



Het uiterlijk van de flesjes is zoals we gewend zijn van de Herome W.I.C lakjes, simpel met witte opdruk en zwarte dop. Sommige kregen er een strikje omheen maar ik niet dus ik weet niet hoe ze dan in de winkel verkocht worden. Met strikje maakt het veel leuker en prinsessen achtig.
Zoals ik ze kreeg vind ik het uiterlijk niet echt prinsessen achtig helaas.

Swatches:
I am Sweet - I am Creative - I am Cute - I am Fun - I am Cool
1 laagje
Met 1 laagje zijn ze nog niet dekkend.

2 laagjes
Met 2 laagjes zijn ze op het nagelwiel wel dekkend maar of dat ook zo is op mijn nagels?:

Nagel swatches:
I am Sweet:


I am Sweet is een licht roze lakje zonder shimmer. Deze krijg ik niet dekkend, hierboven draag ik 3 laagjes. Maar kindernageltjes zijn natuurlijk veel korter en hebben geen randje dus dan maakt het niet uit.
I am Creative:


I am Creative is een paars kleurtje met shimmer. Deze dekt met 2 laagjes.
I am Cute:


I am Cute is een roze kleurtje met shimmer. Deze dekt met 2 laagjes.
I am Fun: 


I am Fun is een geel kleurtje. Deze dekt met 2 laagjes maar is wel wat streperig.
I am Cool:


I am Cool is een zilver/grijs kleurtje met shimmer. Deze dekt met 2 laagjes.
Deze nagellak collectie is dus op waterbasis dus ik heb natuurlijk ook geprobeerd of het eraf gaat met water:

Het is niet zo dat je je nagels onder de kraan houd en het eraf loopt nee je moet wel even erover heen vegen.
Kinderen spelen vooral in de zomer natuurlijk met water of gaan zwemmen maar dan gaat het er natuurlijk ook zo af...

Maar tijdens het swatchen van de lakjes ging het wel makkelijk, een bakje water naast me en doopte daar de watjes in en ik kon het er zo afvegen. Geen geknoei met remover.

Mijn mening: Helaas is de droogtijd erg slecht, de 1e laag was na 10 min. nog niet droog dus heb vast de 2e laag aangebracht want normaal hoort de 1e laag zo droog te zijn aangezien het dun is. En je raad het al de 2e laag was na 20 min. nog niet droog, erg jammer want juist voor kinderen moet nagellak snel drogen.
Het ruikt niet naar nagellak maar toch wel sterk. 
Helaas lakt het kwastje niet geweldig, het lakt soms best streperig.

En ik ben wel benieuwd hoe ze nou in de winkels komen? Met of zonder strikje?
 
Voor kleine kinderen is het best wel oké , dan doe je gewoon 1 laagje en dan droogt het sneller, er hoeft tenminste geen remover aan te pas te komen om het te verwijderen.
Kinderen vind het gewoon leuk om een kleurtje op te hebben en voor de moeders is het leuk omdat het kind vriendelijk is.

Ik heb de lakjes aan de dochter van Deb gegeven aangezien ik ze toch niet zou gebruiken en zij is er blij mee.

De nagellakjes kosten €3,95 p/st. en zijn er in totaal in 10 kleuren verkrijgbaar.

Herome is verkrijgbaar bij diverse drogisterijen, parfumerieën en via www.herome.com



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails