dinsdag 30 oktober 2012

Deborah Milano: Precious Metal Collection

De trends voor het komende herfst/winter seizoen staan in het teken van aardse kleuren en
materialen gecombineerd met prachtige glanseffecten. Geïnspireerd door de speciale glans van
metaal creëerde Deborah Milano de Precious Metal Collection.

Ik heb kleur setje nr. 01 Black mogen ontvangen en vandaag review en swatch ik ze voor jullie.




Shine Tech Metal Nail Enamel:
'Speciaal voor de Precious Metal Collection breidde Deborah Milano haar meest glamoureuze nagellak uit met metallic kleuren. Het geheim zit hem in de formule die een hoge concentratie van pareldeeltjes bevat. Slechts één laag van de sneldrogende lak biedt een onberispelijke dekking. De kleuren zijn gelijk aan de 24Ore Metal Eyeshadow voor een perfecte match.'


Het uiterlijk van het flesje is simpel, witte letters en een zwarte dop.


Het nagellakje bevat 8,5 ML.

Het kwastje:
Het kwastje heeft een groot en dik formaat wat ik persoonlijk erg lekker vind lakken.

Swatch:

  

In 1 woord, wauw wat een mooie kleur!
Op de foto's draag ik 2 laagjes en dan is het kleurtje ook volledig dekkend.
Het lakje droogt snel en brengt fijn aan.

De nagellak uit de Precious Metal Collection kosten €7,11 p/st. En zijn in totaal in 6 kleuren verkrijgbaar.

24Ore Metal Eyeshadow:

'De glanzende metallic kleuren van de 24Ore Metal Eyeshadow zorgen voor een prachtig en chic resultaat. De lichte, fluweelachtige consistentie zorgt voor kleuren met een intens glanzende en langhoudende metallic finish. De compacte en romige formule is verrijkt met glinsterende pigmentdelen en parelstof voor een prachtig glanseffect. De 24Ore Metal Eyeshadow is dermatologisch getest en verschijnt in 6 kleuren (01 Black, 02 Violet, 03 Brown, 04 Beige, 05 Silver, 06 Blue)'


Het uiterlijk vind ik erg leuk uit zien. Doorzichtige deksel zodat je goed de kleur kan zien. De rest is goudachtig

  

De kleur is weer prachtig!


Er zit ook een sponsapplicator bij:

Swatches:
De 1e is droog aangebracht en de 2e nat.
Zoals je ziet is het pigment beter als je het nat aanbrengt.

Ook heb ik een ooglook gemaakt met de oogschaduw:

Ik heb de kleur aangebracht op mijn ooglid en in mijn crease een zwarte shimmer kleur. In mijn binnenste ooghoek heb ik een zilveren shimmer kleur aangebracht. Ook draag ik een zwarte eyeliner.

Helaas heeft de ogoschaduw fall out, vooral de glitters. Toen ik het gebruikte voor deze ooglook zaten mijn wangen helemaal onder de glitters, dus voorzichtig aanbrengen!.

De oogschaduw kost €9,10 en is verkrijgbaar in totaal 6 kleuren.

De producten uit de Precious Metal Collection zijn vanaf medio oktober gelimiteerd verkrijgbaar
in de winkel voor een adviesprijs van €9,10 (24Ore Metal Eyeshadow) en €7,11 (Shine Tech
Metal Nail Enamel).


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails