woensdag 26 september 2012

Max Action Stripers

Jullie zagen ze al voorbij komen in mijn shoplog maar vandaag swatch ik ze voor jullie en vertel ik mijn mening over de Max Action Stripers.

De verpakking:
Er zitten in elk setje 3 verschillende kleuren stripers in een leuk kleurrijk doosje. Op de achterkant staat er een hart en wat informatie.

De stripers:


De stripers hebben een zwarte dop en doorzichtig glas zodat je goed de kleur ziet. Ze hebben aan de onderkant ook allemaal een sticker met hun naam.


De kwastjes:
Even close up foto's van de kwastjes:



Zoals je ziet verschilt het per kleur hoe lang het kwastje is, bij het 2e setje is de roze weer erg lang vergeleken met de paarse en de blauwe uit het 2e setje.
En ik weet niet of jullie het goed zien op de foto's maar sommige hebben uitstekende haartjes aan de bovenkant, voordat je er goed mee aan de slag kan moet je ze eerst even afknippen.

Swatches:



Ik heb wit als basis gebruikt zodat je goed de kleuren kan zien.

Zoals je ziet hebben alle kleuren goed pigment.

Ze werken best fijn, oké ik heb fijnere stripers maar deze zijn gewoon spotgoedkoop en in leuke kleuren en de kleuren kunnen altijd van pas komen bij een nail-art.

Een setje met 3 stripers kost € 1,35 en er zijn totaal 6 verschillende setjes te koop bij de Action.

Wat vinden jullie van de kwaliteit van de stripers?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails