dinsdag 4 september 2012

Essence Pigments

Jullie zagen ze al voorbij komen in mijn kruidvat shoplog, de Essence Pigments.!

Vandaag swatch ik ze voor jullie.

Ik heb er maar 4 gekocht omdat ik ze best prijzig vind voor zo'n klein potje.

03 Box Of Chocolate - 04 Broadway Starlet - 12 Miss Piggy's Lollipop - 15 Pure Love


03 Box Of Chocolate is een bruin kleurtje met zilveren glitter.  04 Broadway Starlet is een glitter pigment met veel gekleurde multi glitters. 12 Miss Piggy's Lollipop is ene fel roze kleurtje. 15 Pure Love is een mooie beige shimmer kleurtje.

Voor de gaatjes zit er nog een sticker overheen in de kleur van het pigment.


Swatches:

Bovenstaande swatches heb ik gemaakt zonder basis en droog aangebracht met mijn vingers.

Zoals je ziet zijn ze erg goed gepigmenteerd. Vooral Pure Love vind ik erg mooi.

Ik kan niet wachten op hiermee aan de slag te gaan en nagellak te maken. Hier zullen jullie dus binnenkort ook een artikel over kunnen verwachten.

De Essence Pigments zijn er in vele kleuren verkrijgbaar voor €2,59 p/st. bij de Kruidvat.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails