dinsdag 18 september 2012

Essence Colour and change nagellak

Vandaag laat ik jullie de 2 Essence Colour And Change nagellakjes zien.


De Essence Colour and change lijn bestaat uit 4 basis kleuren en 1 magic effect designer.
Het is de bedoeling dat je je nagels lakt met een Colour and Change basis kleur en dan met de effect desginer een nail-art erop maken.

Ik kocht 2 kleuren: 01 Wonderlicious Green en 04 Unexpected Galaxy:


Magic effect designer:

De magic effect designer is een doorzichtige striper.

Helaas heeft het een heel kort kwastje waardoor ik het niet fijn vind werken.

En dan nu de swatches:

01 Wonderlicious Green:

  
Het lakje dekt al met 1 laagje en droogt ook hierdoor snel.
Hierboven heb ik wat gemaakt met de striper.

04 Unexpected Galaxy:
  
Dit lakje dekte ook al met 1 laagje. En wauw dit is een super mooi lakje.
Hierboven heb ik ook weer een nail-art gemaakt met de striper.

En tsjaa wat ik er van vind? eh het is een leuk verzonnen concept alleen ik vind het bij deze er niet echt mooi uit zien eigenlijk... Je moet het ook heel dik aanbrengen anders zie je haast geen kleur verschil.

04 Unexpected Galaxy is van zich zelf al erg mooi gelukkig dus die ga ik gewoon zo dragen.

De Essence Colour and Change nagellakjes en de striper kosten €1,99 p/st.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails