woensdag 5 september 2012

Boekreview: Paige toon

Sinds ik op de rommelmarkt het boek nieuw sms bericht van Paige Toon heb gekocht ben ik fan van haar!
Haar schrijfstijl is zo leuk, en waar de boeken overgaan ook.
 
Vandaag bespreek ik 2 boeken van haar, nieuw sms bericht en go johnny go!.
 
Nieuw sms-bericht  Go Johnny Go!


Nieuw sms bericht:
Omschrijving:
Lucy vertrekt naar Australiƫ om de bruiloft van haar beste vriendin bij te wonen. In het vliegtuig wil ze net haar mobiele telefoon uitzetten als ze ziet dat ze een sms-berichtje heeft ontvangen. Het is helaas niet van haar vriend James met wie ze samenwoont, maar van een onbekende vrouw die beweert dat zij de afgelopen maand vier keer met James naar bed is geweest. De vlucht duurt lang, erg lang. Tijdens een tussenstop in Singapore kan Lucy eindelijk bellen. James beweert dat het een stomme grap van zijn vrienden is. Maar Lucy is allesbehalve gerustgesteld. En wanneer ze op de bruiloft in Sydney Nathan ontmoet, een sexy surfer, wil Lucy niet meer terug naar de andere kant van de wereld.
 
 
Toen ik de achterkant las was ik erg benieuwd erna, het leek me erg leuk. En dat was inderdaad ook zo, oh wat een leuk boek. Soms wel wat voorspelbaar voor wie Lucy kiest qua vriendje.
Dit boek kan je soms gewoon niet meer wegleggen je wilt gewoon weten hoe het verder gaat.
Wel heeft het een open einde , misschien komt er een deel 2?
 
Go Johnny Go!
Omschrijving:
Swingende feesten en nachtenlang doorgaan. Meg Stiles gaat in het zonovergoten Los Angeles werken voor de beroemde rocker Johnny Jefferson. Ze duikt in een wereld vol glitter en glamour, van swingende feesten die nachtenlang doorgaan. Meg probeert haar werk zo professioneel mogelijk aan te pakken. Maar Johnny maakt het haar niet bepaald gemakkelijk. Hij is gewoon veel te sexy met zijn slaapkamerogen en strakke lijf waar Brad Pitt een puntje aan kan zuigen. Gelukkig weet Meg haar hoofd koel te houden, geholpen door Johnny's rustige vriend Christian. Maar hoe lang nog?

Paige Toon was redacteur bij Heat Magazine. Met haar debuutroman Nieuw sms-bericht werd zij onmiddellijk een ster. Paige woont met haar man en zoontje in Londen.
 
 
Dit boek kocht ik een tijdje geleden bij de trekpleister, doordat ik eerste nieuw sms bericht had gelezen wilde ik deze meteen hebben toen ik zag dat dit boek van dezelfde schrijfster was.
Dit boek is net zoals het vorige boek erg leuk. Er gebeuren veel leuke dingen in.
Ook dit boek kan je niet gauw wegleggen, je wilt maar doorlezen.
Ook heeft dit boek een open einde, en dat klopt ook want er is al een deel 2 , alleen nog niet in het Nederlands helaas, hopen dat deze snel komt.
 
De boeken van Paige Toon zijn echt aanraders!
 
Ik heb nu ook het 3e boek van haar aan het lezen, Knuffel Mij. Ik hoop dat deze net zo leuk wordt.
 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails